Summerfit, week 3.

VECKA 3.

Frukost för hela veckan:

½ Grapefruit. ½ Apelsin (eller 1 hel apelsin/grapefrukt om du ogillar respektive alternativ) 1-2 kokta ägg.


Måndag.

Idag får du äta hur mycket frukt du vill, när du vill, dock ej druvor, banan, mango, daddlar.


Tisdag.

Färska och kokta grönsaker, hur mycket du vill, när du vill, dock ej potatis eller bönor.


Onsdag.

Idag får du blanda Måndag och Tisdag.


Torsdag.

Du får äta hur mycket du vill fisk eller räkor + sallad.


Fredag.

Du får äta hur mycket du vill av kött eller kyckling (grillade eller kokta) + kokta grönsaker.


Lördag &Söndag.

Du får äta hur mycket du vill av en sort frukt ex. äpple, päron, plommon.


Kommentarer
Postat av: menvswomen.blogg.se

Tack för uppdateringen! Jag har dock inte följt schemat eftersom att det har varit så mycket studentskivor och så nu, men jag ska köra på efter studenten!:)



Kram

2009-05-27 @ 13:52:38
URL: http://menvswomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0